Aicinām komandā Procesu pieejas pārvaldības speciālistu

Procesu vadība ir zināšanu, prasmju, rīku, paņēmienu un sistēmu pielietošana, lai definētu, vizualizētu, mērītu, kontrolētu un uzlabotu procesus ar mērķi uzlabot darbību efektivitāti, rentabilitāti un klientu apmierinātību.

Galvenie procesu pieejas pārvaldības speciālista pienākumi:

  • Izstrādāt efektīvu galveno organizācijas procesu tīklojumu un vadību.
  • Veicināt organizācijas izpratni un praksi procesu pieejā, kas rezultējas procesu attīstībā ar paaugstinātu kvalitāti un efektivitāti.
  • Sadarbībā ar procesu īpašniekiem, iesaistīties procesu identificēšanā un formulēšanā, iniciēt un koordinēt nepieciešamās procesu izstrādes vai pilnveidošanas darba grupas.
  • Noteikt procesu mijiedarbību un secību, un sistemātiski tos atspoguļot, veidot pārvaldāmus savstarpēji saistītu procesu tīklus un noteikt kritiskos procesu pārklāšanās punktus.
  • Izstrādāt procesu blokshēmas, kā arī saistošās procedūras, instrukcijas vai vadlīnijas.
  • Piedalīties un sniegt ierosinājumus efektīvas uz procesiem balstītas vadības sistēmas izveidē.
  • Nodrošināt un koordinēt regulāru procesu pārskati, periodiski veikt auditus, lai pārraudzītu vai procesi norit kā ieplānots. Nepieciešamības gadījumos, identificēt un virzīt pārmaiņas.
  • Veicināt ciešu sadarbību gan ar organizācijas augstāko vadību, gan arī ar departamentu vadītājiem un struktūrvienību pārstāvjiem.

Prasmes un pieredze, kas ir nepieciešamas, lai kļūtu par procesu pieejas pārvaldības speciālistu:

  • Augstāko izglītību (vēlams uzņēmējdarbībā vai kvalitātes vadībā).
  • 2-3 gadu pozitīva pieredze līdzīgā amatā vai Kvalitātes sistēmas pārvaldībā.
  • Prasmes un pieredze procesu vadībā, organizāciju darbības procesu formulēšanā – gan tekstuāli, gan arī blokshēmās.
  • Spēcīga loģiskā un analītiskā domāšana, precizitāte un strukturēta pieeja darbu procesu izpildē, izpratne par biznesa procesiem.
  • Problēmu risināšanas prasmes un kritiskā domāšana.
  • Pieredze darbā ar rīkiem un metodēm, kā arī programmatūru, kas paredzēta procesu izstrādei un attēlošanai.
  • Izcilas prezentācijas, komunikācijas un sadarbības prasmes.
  • Spēja sarežģītu informāciju izskaidrot saprotamā veidā.
  • Ļoti labas MS Office datorprasmes.
  • Izcilas latviešu un angļu valodas prasmes.

Mēs Tev nodrošināsim:

  • Atalgojumu darbu uzsākot no 2200 līdz 2500 EUR (bruto) atkarībā no Tavas profesionalitātes.
  • Ērtu, ar visu nepieciešamo aprīkotu darba vietu un atsaucīgus komandas biedrus.
  • Iespēju realizēt savas labākās profesionālās iemaņas karjeras un personiskajai izaugsmei.
  • Iespēju izmantot uzņēmuma piedāvātās ārpusdarba aktivitātes un priekšrocības.