Mēs veidojam spēcīgu saikni organizācijā un ar partneriem.
Kā mēs to panākam?
Mums ir lieliska Komanda!

Esi komandas spēlētājs. Esi aktīvs. Esi uzņēmīgs un strādīgs.
Esi ieinteresēts un zini, ko vēlies.

Tu esi mūsējais
IEPIRKUMU SPECIĀLISTA ASISTENTS/-E

Prasības:

  • Fokuss uz mērķi un uzņēmuma vērtību īstenošanu ikdienas procesos;
  • Izpratne par iepirkumu speciālista asistenta/-es lomu uzņēmumā;
  • Klientorientēta un uz sadarbību vērstas komunikācijas prasmes, pieredze komandas darbā;
  • Precizitāte, organizētība un sistemātiskums, prasme noteikt un realizēt prioritātes;
  • Labas angļu valodas zināšanas rakstiski un mutiski;
  • Labas datorprasmes;
  • Pieredze iepriekš minētos uzdevumos u.c. ar šo amatu un uzņēmuma pamatdarbību saistītos procesos;
  • Pieredze vai izpratne par kvalitātes vadības sistēmu iepirkumu jomā.

Uzdevumi:

  • Efektīva komunikācija ar piegādātāju un profesionāla problēmsituāciju risināšana;
  • Neatbilstošo detaļu un materiālu efektīva vadība, izstrādājot, ieviešot un realizējot nepieciešamās procedūras;
  • Piegādātāju auditēšana un novērtēšanas sistēmas uzturēšana;
  • Datu ievākšana, apstrāde un analīze;
  • Savlaicīgu un pareizu atskaišu sagatavošana.

Mēs piedāvājam:

  • Interesantu un dinamisku ikdienu;
  • Mūsdienīgu darba vietu;
  • Fantastiskus kolēģus.

 

Lai pieteiktos vakancei sūti savu CV uz cv@aepartner.lv vai aizpildi pieteikuma anketu.